Arkadaşlar deneyen bir arkadaşımız varmı?
Son günlerde r10 üyeliği çalınan arkadaşlar var.Spider58 kusura bakma
Üyeliğimde filan çalınma yok hocam rahat olun.
"Yorum gönderiliyor" dedi ama kaldı öyle , konu uzantısının .html olması şart mı ?
Hayır böyle bir şart yok.
Sorun tam olarak nedir söylerseniz yardımcı olmaya çalışırım
Öncelikle emeğin için teşekkürler hocam buna benzer bir program zaten mevcutmu ama içindeki bloglar aynı sadece görselliğini değiştirmişşiniz yinede güzel olmuş.
Blogların listesini oradan aldım. Program kodlaması bana ait. siz istediğiniz listeyi ekleyebilirsiniz.
bir tanemi yorum atıyor yoksa devamlımı kapatanamı kadar
Listedekiler bitene kadar.
Yorum attıkça listeden siler.