Programın diğer versiyonlarında ingilizce dil destekli yayınlayacağım için böyle bir yol benimsediim ve
https://www.r10.net/programlar/731328...-araclari.html
adresinde yaptığım açıklamayı burada yapma gereği duymadım. Hatta bunun ilk halini 3-5 ay önce yayınladığımda adı yorumcu idi. yabancılar yorumcudan birşey anlamıyorlar. Ama biz commentator ne demek anlıyoruz.
Sebebi , İngilizcenin global dil olmasıdır.
Açıklama yeterli oldumu bilmiyorum.
Sizindediğiniz gibi güzelim
türkçemizi tabiki bende sizin kadar seviyor ve destekliyorum.
Türkçe'den güzel dil mi var.
hoca bildiğim kadarıyla onlar,
commenter kelimesini daha yaygın kullanıyorlar. commentator ilk defa duyuyorum