Konu
Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
23-09-2010, 02:13:05
#10
ZerDali
"Yorum gönderiliyor" dedi ama kaldı öyle , konu uzantısının .html olması şart mı ?