• 23-09-2010, 15:10:20
    #19
    sahadantv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xp çalışmadı
    xp de denedim çalışıyor NET Framework kurup deneyin
  • 23-09-2010, 15:18:29
    #20
    geçersiz değişken diyor, nedeni nedir? güzel paylaşım, tşkler bu arada
  • 23-09-2010, 15:20:29
    #21
    Üyeliği durduruldu
    XP'de çalışıyor, denedim. Teşekkürler.
  • 23-09-2010, 16:56:30
    #22
    Üyeliği durduruldu


    bende virüs olarak gördü norton =(
  • 23-09-2010, 17:03:43
    #23
    Pratik ve hoş bir program.Deneyelim bakalım verimini.

    Teşekkürler.
  • 23-09-2010, 17:40:33
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Program gayet güzel ve kullanışlı fakat olmayan sayfalarda bekliyor ve ilerlemiyor.
    Bide internet explorer komut dizini hatasını veriyor.
  • 23-09-2010, 17:52:20
    #25
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Program gayet güzel ve kullanışlı fakat olmayan sayfalarda bekliyor ve ilerlemiyor.
    Bide internet explorer komut dizini hatasını veriyor.
    bende de aynı Sorunlar oluştu.
  • 23-09-2010, 18:10:52
    #26
    kullanmadim ama bu kullanmayacagim anlamina gelmiyor tabiki tesekkür ederim +rep
  • 23-09-2010, 18:19:51
    #27
    Üyeliği durduruldu
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de aynı Sorunlar oluştu.
    Bu sorunlar düzeltirilirse v2 yayınlanırsa tüm r10un kullancağını düşünüyorum.