sahadantv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
133
●10.552
- 23-09-2010, 17:40:33Üyeliği durdurulduProgram gayet güzel ve kullanışlı fakat olmayan sayfalarda bekliyor ve ilerlemiyor.
Bide internet explorer komut dizini hatasını veriyor. - 23-09-2010, 17:52:20bende de aynı Sorunlar oluştu.RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2010, 18:10:52kullanmadim ama bu kullanmayacagim anlamina gelmiyor tabiki tesekkür ederim +rep
- 23-09-2010, 18:19:51Üyeliği durdurulduBu sorunlar düzeltirilirse v2 yayınlanırsa tüm r10un kullancağını düşünüyorum.GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
