RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program gayet güzel ve kullanışlı fakat olmayan sayfalarda bekliyor ve ilerlemiyor.
Bide internet explorer komut dizini hatasını veriyor.
bende de aynı Sorunlar oluştu.