• 11-11-2010, 23:44:34
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıklı dediğiniz ama işte yorum işi birde bot ile olunca benim gibi uyuşuklar için iyi oluyor
    valla dediğiniz gibi yan etkileri elbette var ama 1 saatte 300 spam yorum alınca artık yorum yazmak isteyen 3-5 harf yazmaya erinmesin dedim açıkcası
    Bizim halkımız bunu düzgün yere kullanmıyacaktır eminim..Bilinen tüm bloglara yorum saldırısı yapıcaklardır..Yani illa ya intensedebate geçiricekler yada captcha kurdurucaklar
  • 11-11-2010, 23:46:51
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim halkımız bunu düzgün yere kullanmıyacaktır eminim..Bilinen tüm bloglara yorum saldırısı yapıcaklardır..Yani illa ya intensedebate geçiricekler yada captcha kurdurucaklar
    bu konuda benimde çok büyük şüphelerim var açıkcası
    güzel amaç için yapılan bir işi kötüye kullanacak çok kişi olduğundan
    program yazıp dağıtmak bile içimden gelmiyor açıkcası
    neyse konuyu fazla dağıtmayalım
    yeni versiyonu sabırsızlıkla bekliyorum
  • 12-11-2010, 00:23:07
    Üyeliği durduruldu
    @anarschi - inan çok düşündüm yapmadan önce, çok da haklısın aslında, ancak bizim wm ler genelde yabancı sitelere takılıyorlar yorum eklemede.

    tek tesellim bu oldu açıkçası. amacım faydalı olmak tabiki. zararlı olmak değil.
  • 12-11-2010, 12:42:38
    Üyeliği durduruldu
    Kullanmaya başladım, inş. backlink konusunda gerçektende bir katkı sağlar.
  • 12-11-2010, 13:02:34
    güzel bir program işimize yaracaktır
  • 13-11-2010, 01:23:47
    Hata!! sonraki siteye geçiliyor diyor bir hata eksiklik olmamasına rağmen ?
  • 13-11-2010, 10:36:35
    güzel programa benziyor ellerine sağlık en kısa zamanda deneyeceğim

    -----------------

    windows 7 de denedim sorunsuz çalışıyor...
  • 13-11-2010, 15:56:18
    Üyeliği durduruldu
    çok kasıyor makinayı ayrıca kontrol ettiğimde linklerin eklenmediğini gördüm, yani bende bi işe yaramadı
  • 19-11-2010, 14:03:48
    cok süper teşekkürler..