@anarschi - inan çok düşündüm yapmadan önce, çok da haklısın aslında, ancak bizim wm ler genelde yabancı sitelere takılıyorlar yorum eklemede.

tek tesellim bu oldu açıkçası. amacım faydalı olmak tabiki. zararlı olmak değil.