Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
133
●10.552
- 11-11-2010, 15:50:24Üyeliği durduruldu.Net Framework 2.0 kurulu olması gerekir sisteminizde.erdilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2010, 15:54:48programı kendi sitelerimize yorum yazabilecek şekilde ayarlayamaz mıyız
rasgele isimler rasgele mail adresleri ve rasgele yorumlar çeken bir sistem olsa daha hoş olmaz mı ?..
bunu başka sitelere yorum kasmaktada kullanabiliriz
farklı farklı 20 tane isim farklı yorumlar ile kasılsa daha fazla etkili olur diye düşünüyorum
isteyen kendi sitesinde isteyen başka sitelerde kullanır
yorumları ve isimleri vs. rasgele çeken bir şekilde de ayarlarsanız güzel olur - 11-11-2010, 16:21:16Üyeliği durdurulduaslında güzel fikir. yeni versiyonda yapabilirim bunu.S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2010, 23:31:25hocam kolay var captcha ekleyin o zaman sorun olmuyoranarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

program doğru amaçla kullanıldığı sürece sorun yok bence
benim isteme amacım kendi siteme rastgele yorum eklemek istememdir.
benim gibi bu tarz birşey arayan çok var emin olun
- 11-11-2010, 23:39:07Bunun yan etkileri tehlikeli ama..Her gün yüzlerce "Eline sağlık,Güzel olmuş" gibi site adları kocaman kocaman yorumları görürsen bir gün anlarsınız hocamS_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca kendi sitenize niye yorum kasıyorsunuz ki? Yorum kasmak yerine yazınızı düzenleyin daha mantıklı boşuna db işgal edip görüntü bozukluğu yaratmaya değmez. - 11-11-2010, 23:41:28mantıklı dediğiniz ama işte yorum işi birde bot ile olunca benim gibi uyuşuklar için iyi oluyoranarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

valla dediğiniz gibi yan etkileri elbette var ama 1 saatte 300 spam yorum alınca artık yorum yazmak isteyen 3-5 harf yazmaya erinmesin dedim açıkcası
Anam ağlıyor her gün yüzlerce spam silmekten..Spama önceliği bari sen tanıma..
