anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun yan etkileri tehlikeli ama..Her gün yüzlerce "Eline sağlık,Güzel olmuş" gibi site adları kocaman kocaman yorumları görürsen bir gün anlarsınız hocam

Ayrıca kendi sitenize niye yorum kasıyorsunuz ki? Yorum kasmak yerine yazınızı düzenleyin daha mantıklı boşuna db işgal edip görüntü bozukluğu yaratmaya değmez.
mantıklı dediğiniz ama işte yorum işi birde bot ile olunca benim gibi uyuşuklar için iyi oluyor
valla dediğiniz gibi yan etkileri elbette var ama 1 saatte 300 spam yorum alınca artık yorum yazmak isteyen 3-5 harf yazmaya erinmesin dedim açıkcası