programı kendi sitelerimize yorum yazabilecek şekilde ayarlayamaz mıyız
rasgele isimler rasgele mail adresleri ve rasgele yorumlar çeken bir sistem olsa daha hoş olmaz mı ?..
bunu başka sitelere yorum kasmaktada kullanabiliriz
farklı farklı 20 tane isim farklı yorumlar ile kasılsa daha fazla etkili olur diye düşünüyorum
isteyen kendi sitesinde isteyen başka sitelerde kullanır
yorumları ve isimleri vs. rasgele çeken bir şekilde de ayarlarsanız güzel olur
aslında güzel fikir. yeni versiyonda yapabilirim bunu.