S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kolay var captcha ekleyin o zaman sorun olmuyor
program doğru amaçla kullanıldığı sürece sorun yok bence
benim isteme amacım kendi siteme rastgele yorum eklemek istememdir.
benim gibi bu tarz birşey arayan çok var emin olun
Bunun yan etkileri tehlikeli ama..Her gün yüzlerce "Eline sağlık,Güzel olmuş" gibi site adları kocaman kocaman yorumları görürsen bir gün anlarsınız hocam

Ayrıca kendi sitenize niye yorum kasıyorsunuz ki? Yorum kasmak yerine yazınızı düzenleyin daha mantıklı boşuna db işgal edip görüntü bozukluğu yaratmaya değmez.