anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim halkımız bunu düzgün yere kullanmıyacaktır eminim..Bilinen tüm bloglara yorum saldırısı yapıcaklardır..Yani illa ya intensedebate geçiricekler yada captcha kurdurucaklar
bu konuda benimde çok büyük şüphelerim var açıkcası
güzel amaç için yapılan bir işi kötüye kullanacak çok kişi olduğundan
program yazıp dağıtmak bile içimden gelmiyor açıkcası
neyse konuyu fazla dağıtmayalım
yeni versiyonu sabırsızlıkla bekliyorum