S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantıklı dediğiniz ama işte yorum işi birde bot ile olunca benim gibi uyuşuklar için iyi oluyor
valla dediğiniz gibi yan etkileri elbette var ama 1 saatte 300 spam yorum alınca artık yorum yazmak isteyen 3-5 harf yazmaya erinmesin dedim açıkcası
Bizim halkımız bunu düzgün yere kullanmıyacaktır eminim..Bilinen tüm bloglara yorum saldırısı yapıcaklardır..Yani illa ya intensedebate geçiricekler yada captcha kurdurucaklar