• 09-08-2010, 00:22:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Demo

    Arkadaşlar Tema Tamamen Özgündür.

    Çalıntı veya Edit Deildir, Kendimize aittir.

    Temayı; Video, Haber , Yemek Tarifleri, Sohbet, Portal V.S Gibi Sitelerde Rahatlıkla Kullanabilirsiniz.


    Demo Dışında Hiç Bir Sitede Kurulu Değildir

    Tema Özellikleri
    1- İstenilen Kategoriyi Ana Sayfada Resimli Gösterme
    2- Orta Kısımda Manşet Modülü
    3 - Admin Panelde Sayaç İstatiği Modülü Var [Sitenin Hitine, Hitin geldiği kelimeye V.s Bakabiliyosunuz]
    4- Hareketli Etiket Bulutu
    5- Temada Seo Plugini Dahil Bir Çok Eklenti Mevcuttur. Kullanan Kişi Sadece Etkinleştirecek
    6- Spam ve Bot Koruması
    7-Tema Bileşenlerle Uyumludur.. Yerleri istenildiğinde Değiştirilebiliyor.
    8- Daha Birçk Özellikle Beraber Kurulum Tarafımızdan Yapılacaktır.

    Tema Fiyatı: Kurulum ile Beraber 150 TL dir.

    Tema Rengini Farklı Olsun isterseniz + 40 TL ücretle istediğiniz Renge Dönüştürülür

    İletişim İçin: kral_insan_18@hotmail.com



    Not: İlla Alıcı olmayabilirsiniz. Tema Hakkında Görüşlerinizde Bizim için Önemlidir
  • 09-08-2010, 00:51:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satıslar portal tarzı yapmıssınız guzel olmus elınıze saglık . ama kategorı ısımlerı tıklandığınde liste olarak aşşağıya doğru deılde . yan yana kutucuklar halınde ıcerık kısmını gosterseydınız daha şirin duracağını düşünüyorum
  • 09-08-2010, 00:57:11
    #3
    Hayırlı satışlar, konuyu baltalamak için söylemiyorum ama o kadar etmez.
  • 09-08-2010, 01:06:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bL4ckworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar, konuyu baltalamak için söylemiyorum ama o kadar etmez.
    Teşekkür Ederim Görüsünüz İçin. Emeğimizin Karsılıgını istedik Sadece
  • 09-08-2010, 01:09:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İstifa Ediyorum. Webmasterlığı bırakıyorum. quit
  • 09-08-2010, 01:16:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstifa Ediyorum. Webmasterlığı bırakıyorum. quit
    Kardeş Beğenmediysen Beğenmedim diyebilirsin. Çaplu Çuplu Yorum Yazmana gerek yok
  • 09-08-2010, 03:20:45
    #7
    O kadar emek dediğin, Artisteer kullanıp, ana sayfa ve sidebara bir iki kod eklemek sanırım?

    O kadar etmez bu tema. Unutulmamalıdır ki r10 bir webmaster forumudur...

    Yine de, umarım alıcı bulursun.
  • 09-08-2010, 03:59:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar emek dediğin, Artisteer kullanıp, ana sayfa ve sidebara bir iki kod eklemek sanırım?

    O kadar etmez bu tema. Unutulmamalıdır ki r10 bir webmaster forumudur...

    Yine de, umarım alıcı bulursun.

    Artisteer Bu Temayı Kendi Kendinemi yapıyor. ?

    Sadece Artisteer de Böyle Bir Tema Yapılıyosa Eğer Siz Webmaster Değilsiniz

    Burasının Webmaster Forumu oldugu Herkez Biliyor, Ayrıca Artisteer de Bir Webmaster programı

    Ayrıca Okadar eder Bukadar Eder Değil, Görünümü Hakkında yorumlarınızı Almak istiyorum.
  • 09-08-2010, 04:09:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık. Canlı bir görünüm. Umarım hakettiği değeri alır..Kolay gelsin..