SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar emek dediğin, Artisteer kullanıp, ana sayfa ve sidebara bir iki kod eklemek sanırım?

O kadar etmez bu tema. Unutulmamalıdır ki r10 bir webmaster forumudur...

Yine de, umarım alıcı bulursun.

Artisteer Bu Temayı Kendi Kendinemi yapıyor. ?

Sadece Artisteer de Böyle Bir Tema Yapılıyosa Eğer Siz Webmaster Değilsiniz

Burasının Webmaster Forumu oldugu Herkez Biliyor, Ayrıca Artisteer de Bir Webmaster programı

Ayrıca Okadar eder Bukadar Eder Değil, Görünümü Hakkında yorumlarınızı Almak istiyorum.