O kadar emek dediğin, Artisteer kullanıp, ana sayfa ve sidebara bir iki kod eklemek sanırım?
O kadar etmez bu tema. Unutulmamalıdır ki r10 bir webmaster forumudur...
Yine de, umarım alıcı bulursun.
Artisteer Bu Temayı Kendi Kendinemi yapıyor. ?
Sadece
Artisteer de Böyle Bir Tema Yapılıyosa Eğer Siz Webmaster Değilsiniz
Burasının Webmaster Forumu oldugu Herkez Biliyor, Ayrıca
Artisteer de Bir Webmaster programı
Ayrıca Okadar eder Bukadar Eder Değil, Görünümü Hakkında yorumlarınızı Almak istiyorum.