• 09-08-2010, 04:14:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    SeptiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık. Canlı bir görünüm. Umarım hakettiği değeri alır..Kolay gelsin..
    Saol Kardeşim. Sizede Çalışmalarınızda Başarılar Dilerim.
  • 09-08-2010, 04:19:03
    #11
    Elinize sağlık güzel olmuş, eminim emek harcıdığınıza ama istediğiniz fiyat bu tema için çok yüksek.

    Hayırlı satışlar.
  • 09-08-2010, 04:29:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık güzel olmuş, eminim emek harcıdığınıza ama istediğiniz fiyat bu tema için çok yüksek.

    Hayırlı satışlar.
    Sizce Fiyat Nekadar Olmalıydı ?
  • 09-08-2010, 04:45:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Fiyat 30 Tl Bence Dahada Fazlasını Vermem.

    Oda Emeğe SAygı.
  • 09-08-2010, 04:51:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ExPeVent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat 30 Tl Bence Dahada Fazlasını Vermem.

    Oda Emeğe SAygı.
    O Fiyata Paralı Plugin Alırsın.
  • 09-08-2010, 06:20:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Üzgünüm ama reg fee, pardon arkadaşın dediği gibi 30-50 arası en fazla.
  • 09-08-2010, 09:53:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Güzel duruyor Başarılar Hayırlı Satışlar.
  • 09-08-2010, 09:59:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bence burdaki kimsenin ona okadar para verecegini sanmıyorum , güzel hoş duruyor ama fiyat uçuk kurulumuda sen yaparsan belki 30 40 eder oda en fazla =)
  • 09-08-2010, 10:46:54
    #18
    bL4ckworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar, konuyu baltalamak için söylemiyorum ama o kadar etmez.
    Öncelikle emek çok önemlidir. bu kişi emek harcamış istediği fiyata satar .
    sonrasına gelelim tema gayet hoş olmuş. biraz daha grafik üzerine durulabilir.