• 09-08-2010, 12:54:28
    #19
    Elinize sağlık. Güzel tema olmuş.
  • 09-08-2010, 13:38:31
    #20
    Wordpress Temalar bölümüne açaydın iyidi
  • 09-08-2010, 15:27:02
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Temada kullandığınız fontu değiştirmeniz daha güzel bir görünüme sahip olamanızı sağlayacaktır diye düşünüyorum. Benim önerim Trebuchet MS kullanmanız.

    Sol ve sağ taraftaki yan kısımları headera göre yerleştirirseniz daha hoş duracak gibi. İkisinin de aynı hizada bitmesini sağlayabilirsiniz.

    Bunun yanında yan kısımlarda kullanılan Simgesini "Site Haritası" bölümünde kullandığınız gibi kenara sıfır değil de birkaç piksel yanında kullanabilirseniz daha hoş görüneceğini düşünüyorum.

    Başarılar dileyerek bitiriyorum
  • 09-08-2010, 16:18:21
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Alpern kardeşim tavsiyelerin için çok teşekkürler. mutlaka değerlendirmeye alacam. çok yoğun bir hafta geçiriyorum zaman buldukça aldıklarım notlar doğrultusunda eklemeler düzenlemeler yapıyorum. ayrıca thmeyhane siten çok güzel olmuş. insana yeni fikirler veriyor. iyi çalışmalar dilerim.
  • 09-08-2010, 17:50:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Themeyhane benim değil yine forumdan bir arkadaşın biz yayılması için imzamıza ekledik
  • 09-08-2010, 18:11:15
    #24
    Tema benim gözüme hiç kaliteli gelmedi kusura bakmayın da.
    genede emeginize saglık

    Ayrıca 150 liraya tam prof temalar yaptırılabilir.Bu tema o kadar etmez
  • 09-08-2010, 19:53:47
    #25
    AnkaraLIII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artisteer Bu Temayı Kendi Kendinemi yapıyor. ?

    Sadece Artisteer de Böyle Bir Tema Yapılıyosa Eğer Siz Webmaster Değilsiniz

    Burasının Webmaster Forumu oldugu Herkez Biliyor, Ayrıca Artisteer de Bir Webmaster programı

    Ayrıca Okadar eder Bukadar Eder Değil, Görünümü Hakkında yorumlarınızı Almak istiyorum.
    İlla konuşturmak mı istiyorsun?

    1. Artisteer bunun taslağını evet 2-3 tıkta yapıyor.
    2. Sadece Artisteer'in böyle birşey yaptığını söylemiyorum sana, bir iki kod eklemeyle tema yapılmaz diyorum!
    3. Webmaster'lığımı yorumlayabilmen için daha çok şey öğrenmen gerekir.

    Buna ek olarak, madem tasarımcısın madem Artisteer'in temasını editlemedin de kendin yaptın...

    Neden yaptığın tasarımda onlarca CSS ve XHTML hatası mevcut?

    İlk mesajımda konuyu uzatmayacak kadar kısa yazdım.

    Fakat insanları EDIT yapmadım, kendim yaptım diye kandırma isteğinizden ötürü konunuzu şikayet ediyorum.