AnkaraLIII adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artisteer Bu Temayı Kendi Kendinemi yapıyor. ?

Sadece Artisteer de Böyle Bir Tema Yapılıyosa Eğer Siz Webmaster Değilsiniz

Burasının Webmaster Forumu oldugu Herkez Biliyor, Ayrıca Artisteer de Bir Webmaster programı

Ayrıca Okadar eder Bukadar Eder Değil, Görünümü Hakkında yorumlarınızı Almak istiyorum.
İlla konuşturmak mı istiyorsun?

1. Artisteer bunun taslağını evet 2-3 tıkta yapıyor.
2. Sadece Artisteer'in böyle birşey yaptığını söylemiyorum sana, bir iki kod eklemeyle tema yapılmaz diyorum!
3. Webmaster'lığımı yorumlayabilmen için daha çok şey öğrenmen gerekir.

Buna ek olarak, madem tasarımcısın madem Artisteer'in temasını editlemedin de kendin yaptın...

Neden yaptığın tasarımda onlarca CSS ve XHTML hatası mevcut?

İlk mesajımda konuyu uzatmayacak kadar kısa yazdım.

Fakat insanları EDIT yapmadım, kendim yaptım diye kandırma isteğinizden ötürü konunuzu şikayet ediyorum.