Temada kullandığınız fontu değiştirmeniz daha güzel bir görünüme sahip olamanızı sağlayacaktır diye düşünüyorum. Benim önerim Trebuchet MS kullanmanız.

Sol ve sağ taraftaki yan kısımları headera göre yerleştirirseniz daha hoş duracak gibi. İkisinin de aynı hizada bitmesini sağlayabilirsiniz.

Bunun yanında yan kısımlarda kullanılan Simgesini "Site Haritası" bölümünde kullandığınız gibi kenara sıfır değil de birkaç piksel yanında kullanabilirseniz daha hoş görüneceğini düşünüyorum.

Başarılar dileyerek bitiriyorum