O kadar emek dediğin, Artisteer kullanıp, ana sayfa ve sidebara bir iki kod eklemek sanırım?

O kadar etmez bu tema. Unutulmamalıdır ki r10 bir webmaster forumudur...

Yine de, umarım alıcı bulursun.