Konu
Oksijen V2 Sohbet Teması Görücüye Çıkıyor..!
09-08-2010, 03:20:45
#7
SavaS
O kadar emek dediğin,
Artisteer
kullanıp, ana sayfa ve sidebara bir iki kod eklemek sanırım?
O kadar etmez bu tema. Unutulmamalıdır ki r10 bir webmaster forumudur...
Yine de, umarım alıcı bulursun.