OyuncuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstifa Ediyorum. Webmasterlığı bırakıyorum. quit
Kardeş Beğenmediysen Beğenmedim diyebilirsin. Çaplu Çuplu Yorum Yazmana gerek yok