• 12-01-2022, 20:50:32
    #10
    Vitrinde sola kaydırmalı ürünlerin olduğu kısım çok küçük kalmış. Fotoğraflarınız fazlasıyla amatör duruyor. Bunlar dışında bir problem yok bence başarılar!
  • 12-01-2022, 20:52:14
    #11
    Wordpress
    Salaranprensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rengi çok hoş. Logosunu çok beğendim. Tasarımı gayet güzel. Diğer arkadaşın dediği gibi popup reklamın sürekli çıkması biraz rahatsız edici.
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, popup'u az önce revize ettim. Sadece 1 kez görünecek ve 24 saatte bir

    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel olmuş yalnız sepete ekle biraz daha gözle görülebilir ve yazı olarak olursa direkt daha iyi olur.
    interneti bile bilmeyen direkt olarak ulaşabilir satın alma olayına
    Öncelikle teşekkür ederim, her ürünün üzerinde pencere olarak hızlı görünüm ve direkt detay sayfası için de butonlar olduğu için, ürünün yönlendirdiği her sayfa'da sepete ekle kısmı görünmektedir Yine de not alıyorum

    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vitrinde sola kaydırmalı ürünlerin olduğu kısım çok küçük kalmış. Fotoğraflarınız fazlasıyla amatör duruyor. Bunlar dışında bir problem yok bence başarılar!
    Yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim. Ürün kısmıyla firma sahibi ilgilendiği için, kendileri daha iyi bir şekilde ekleyecekler. Diğer türlü tasarım olarak önerilerinizi not alıyorum, teşekkürler
  • 12-01-2022, 21:02:04
    #12
    sıradan bir tasarım hocam tasarım olarak. hani sıfırdan kendiniz yaptıysanız büyük başarı ama tasarım olarak sıradan.
  • 12-01-2022, 21:03:34
    #13
    Wordpress
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıradan bir tasarım hocam tasarım olarak. hani sıfırdan kendiniz yaptıysanız büyük başarı ama tasarım olarak sıradan.
    Teşekkür ederim. Emek verdiğim tasarım için o kadar günlerimi harcadım ve siz buna sıradan diyemezsiniz. Sıradan görüyorum derseniz, o zaman kendinizce haklı olabilirsiniz. Sıradan ise, yapın siz tasarımı ben de sizin tasarımlarınızı kullanayım Veya çok iyi bilginiz varsa yapın satın. Ama benim emeğime sıradan diyemezsiniz.
  • 12-01-2022, 21:07:08
    #14
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Emek verdiğim tasarım için o kadar günlerimi harcadım ve siz buna sıradan diyemezsiniz. Sıradan görüyorum derseniz, o zaman kendinizce haklı olabilirsiniz. Sıradan ise, yapın siz tasarımı ben de sizin tasarımlarınızı kullanayım Veya çok iyi bilginiz varsa yapın satın. Ama benim emeğime sıradan diyemezsiniz.
    zaten yazdım kendiniz yaptıysanız büyük başarı yazdım hocam. ama tasarım sıradan yani hocam. opencart default teması gibi. benim görüşüm böyle.
  • 12-01-2022, 21:08:25
    #15
    Sektöre göre cesur bir renk olmuş, sitenin sadeliği güzel kullanıcıyı yormuyor. Kurumsal kimliğinizi oluşturmanızı tavsiye ederim, markanızı bilinirliğinizi artırmada önemli rol oynar. Daha minimal ve kurumsal nitelikte bir logo kullanmanızı öneririm, ayrıca favicon da değiştirmelisiniz. Başarılar.
  • 12-01-2022, 21:08:34
    #16
    Wordpress
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten yazdım kendiniz yaptıysanız büyük başarı yazdım hocam. ama tasarım sıradan yani hocam. opencart default teması gibi. benim görüşüm böyle.
    Arayüzünü kendiniz geliştirdiğiniz tasarımları incelemek isterim. Teşekkürler
  • 12-01-2022, 21:09:34
    #17
    Wordpress
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektöre göre cesur bir renk olmuş, sitenin sadeliği güzel kullanıcıyı yormuyor. Kurumsal kimliğinizi oluşturmanızı tavsiye ederim, markanızı bilinirliğinizi artırmada önemli rol oynar. Daha minimal ve kurumsal nitelikte bir logo kullanmanızı öneririm, ayrıca favicon da değiştirmelisiniz. Başarılar.
    Değerli yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim. Dikkate aldım ve bu konuda revizeler gerçekleştireceğim
  • 12-01-2022, 21:11:42
    #18
    Platin üye
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, günlerdir üzerinde durduğum, gerek ana tasarım, gerekse ürün tasarımları vs. uğraştığım projeyi bu gün tamamen bitirdik. Bağzı yerlerde düzeltmeler yapılacak. Proje tasarımı tamamen bana ait. Sizce nasıl olmuş ?

    SİTEYE GİT
    1) gmail uzantılı mail. Hiç güvenilir değil.
    2) Sekme üzerine gidince Shentaweb yazıyor.
    3) Ürün çekilmeden önce keşke bir ütü yapsaydınız tişörtlere. Kırışıklıklar belli oluyor. Artı olarak cebinizdekilerin oluşturduğu potluk göze çarpıyor. Ürün çekimi ciddi bir iştir. Bahçeye çıktım, iki düğmeye bastım, budur olmaz. Beyaz arka plan vs önemli. En azından ilk fotoda.
    4) İş grubunda firmalar özelleştirme isterler. Firma logosunun nakış olarak işlenmesi - yazı yazılması vs. Bu gibi detaylar sitede mevcut değil.

    Eksikler çok fazla. Epey üzerinde çalışmanız gerek.