E ticaret Projemiz Bitti. Sizce nasıl olmuş ?
22
●651
- 12-01-2022, 20:50:32Vitrinde sola kaydırmalı ürünlerin olduğu kısım çok küçük kalmış. Fotoğraflarınız fazlasıyla amatör duruyor. Bunlar dışında bir problem yok bence başarılar!
- 12-01-2022, 20:52:14Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, popup'u az önce revize ettim. Sadece 1 kez görünecek ve 24 saatte birSalaranprensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle teşekkür ederim, her ürünün üzerinde pencere olarak hızlı görünüm ve direkt detay sayfası için de butonlar olduğu için, ürünün yönlendirdiği her sayfa'da sepete ekle kısmı görünmektedirGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine de not alıyorum
Yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim. Ürün kısmıyla firma sahibi ilgilendiği için, kendileri daha iyi bir şekilde ekleyecekler. Diğer türlü tasarım olarak önerilerinizi not alıyorum, teşekkürlerorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2022, 21:03:34Teşekkür ederim. Emek verdiğim tasarım için o kadar günlerimi harcadım ve siz buna sıradan diyemezsiniz. Sıradan görüyorum derseniz, o zaman kendinizce haklı olabilirsiniz. Sıradan ise, yapın siz tasarımı ben de sizin tasarımlarınızı kullanayımarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veya çok iyi bilginiz varsa yapın satın. Ama benim emeğime sıradan diyemezsiniz.
- 12-01-2022, 21:07:08zaten yazdım kendiniz yaptıysanız büyük başarı yazdım hocam. ama tasarım sıradan yani hocam. opencart default teması gibi. benim görüşüm böyle.shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2022, 21:08:25Sektöre göre cesur bir renk olmuş, sitenin sadeliği güzel kullanıcıyı yormuyor. Kurumsal kimliğinizi oluşturmanızı tavsiye ederim, markanızı bilinirliğinizi artırmada önemli rol oynar. Daha minimal ve kurumsal nitelikte bir logo kullanmanızı öneririm, ayrıca favicon da değiştirmelisiniz. Başarılar.
- 12-01-2022, 21:08:34Arayüzünü kendiniz geliştirdiğiniz tasarımları incelemek isterim. Teşekkürlerarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 12-01-2022, 21:09:34Değerli yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim. Dikkate aldım ve bu konuda revizeler gerçekleştireceğimErc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2022, 21:11:421) gmail uzantılı mail. Hiç güvenilir değil.shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2) Sekme üzerine gidince Shentaweb yazıyor.
3) Ürün çekilmeden önce keşke bir ütü yapsaydınız tişörtlere. Kırışıklıklar belli oluyor. Artı olarak cebinizdekilerin oluşturduğu potluk göze çarpıyor. Ürün çekimi ciddi bir iştir. Bahçeye çıktım, iki düğmeye bastım, budur olmaz. Beyaz arka plan vs önemli. En azından ilk fotoda.
4) İş grubunda firmalar özelleştirme isterler. Firma logosunun nakış olarak işlenmesi - yazı yazılması vs. Bu gibi detaylar sitede mevcut değil.
Eksikler çok fazla. Epey üzerinde çalışmanız gerek.
Yine de not alıyorum