Salaranprensi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rengi çok hoş. Logosunu çok beğendim. Tasarımı gayet güzel. Diğer arkadaşın dediği gibi popup reklamın sürekli çıkması biraz rahatsız edici.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, popup'u az önce revize ettim. Sadece 1 kez görünecek ve 24 saatte bir

Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok güzel olmuş yalnız sepete ekle biraz daha gözle görülebilir ve yazı olarak olursa direkt daha iyi olur.
interneti bile bilmeyen direkt olarak ulaşabilir satın alma olayına
Öncelikle teşekkür ederim, her ürünün üzerinde pencere olarak hızlı görünüm ve direkt detay sayfası için de butonlar olduğu için, ürünün yönlendirdiği her sayfa'da sepete ekle kısmı görünmektedir Yine de not alıyorum

orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vitrinde sola kaydırmalı ürünlerin olduğu kısım çok küçük kalmış. Fotoğraflarınız fazlasıyla amatör duruyor. Bunlar dışında bir problem yok bence başarılar!
Yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim. Ürün kısmıyla firma sahibi ilgilendiği için, kendileri daha iyi bir şekilde ekleyecekler. Diğer türlü tasarım olarak önerilerinizi not alıyorum, teşekkürler