arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıradan bir tasarım hocam tasarım olarak. hani sıfırdan kendiniz yaptıysanız büyük başarı ama tasarım olarak sıradan.
Teşekkür ederim. Emek verdiğim tasarım için o kadar günlerimi harcadım ve siz buna sıradan diyemezsiniz. Sıradan görüyorum derseniz, o zaman kendinizce haklı olabilirsiniz. Sıradan ise, yapın siz tasarımı ben de sizin tasarımlarınızı kullanayım Veya çok iyi bilginiz varsa yapın satın. Ama benim emeğime sıradan diyemezsiniz.