Selamlar, günlerdir üzerinde durduğum, gerek ana tasarım, gerekse ürün tasarımları vs. uğraştığım projeyi bu gün tamamen bitirdik. Bağzı yerlerde düzeltmeler yapılacak. Proje tasarımı tamamen bana ait. Sizce nasıl olmuş ?
SİTEYE GİT
1) gmail uzantılı mail. Hiç güvenilir değil.
2) Sekme üzerine gidince Shentaweb yazıyor.
3) Ürün çekilmeden önce keşke bir ütü yapsaydınız tişörtlere. Kırışıklıklar belli oluyor. Artı olarak cebinizdekilerin oluşturduğu potluk göze çarpıyor. Ürün çekimi ciddi bir iştir. Bahçeye çıktım, iki düğmeye bastım, budur olmaz. Beyaz arka plan vs önemli. En azından ilk fotoda.
4) İş grubunda firmalar özelleştirme isterler. Firma logosunun nakış olarak işlenmesi - yazı yazılması vs. Bu gibi detaylar sitede mevcut değil.
Eksikler çok fazla. Epey üzerinde çalışmanız gerek.