Teşekkür ederim. Emek verdiğim tasarım için o kadar günlerimi harcadım ve siz buna sıradan diyemezsiniz. Sıradan görüyorum derseniz, o zaman kendinizce haklı olabilirsiniz. Sıradan ise, yapın siz tasarımı ben de sizin tasarımlarınızı kullanayım

Veya çok iyi bilginiz varsa yapın satın. Ama benim emeğime sıradan diyemezsiniz.
zaten yazdım kendiniz yaptıysanız büyük başarı yazdım hocam. ama tasarım sıradan yani hocam. opencart default teması gibi. benim görüşüm böyle.