arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten yazdım kendiniz yaptıysanız büyük başarı yazdım hocam. ama tasarım sıradan yani hocam. opencart default teması gibi. benim görüşüm böyle.
Arayüzünü kendiniz geliştirdiğiniz tasarımları incelemek isterim. Teşekkürler