• 07-10-2012, 20:55:38
    #10
    Benim özellikle menü dikkatimi çok çekti. Çok abes durmuş. Menüye göre yazılar çok büyük kalmış. Ayrıca tasarımda özgünlükten bahsedemezsiniz birbaşka sitenin taklidi olmuş zaten. Bana kalırsa ya tamamen tüm özelliklerini kopyalayın yada özgün bir çalışma yapın. Profil bölümünü de yapmanızı öneririm. Bir de dizimag botu yaparsanız daha satışa hazır hale gelir.
    Bu arada konu tanıtımındaki cümlelerini de özgün seçersen daha iyi olur

    Örn:
    100% W3 Valid kodlama
    Seoya uygun kodlama
    Gerekli seo düzenlemeleri yapılmış
    Temiz tasarım, temiz kodlama
    Kullanıcı dostu kolay kullanım
    Orjinalleştirilmiş görünüm
    Reklam alanlarını tema panelinden kontrol edebilme
    Wordpress son sürümüyle uyumlu
  • 26-10-2012, 15:20:26
    #11
    Satış günceldir
  • 26-10-2012, 18:46:42
    #12
    Dizimag.com sitesinin aynısının kopyalanıp satıldığından haberi varmı acaba?

    Hatırladığım kadarıyla o sitenin tamamı bir şirkete yaptırılmıştı ve eminim o tasarım tescillidir.
  • 26-10-2012, 18:56:18
    #13
    burak.atalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizimag.com sitesinin aynısının kopyalanıp satıldığından haberi varmı acaba?

    Hatırladığım kadarıyla o sitenin tamamı bir şirkete yaptırılmıştı ve eminim o tasarım tescillidir.
    olayı abartmayın tamam dizimag candır fakat yayınladıkları dizilerin hiç birinin telif haklarını satın aldıklarını düşünmüyorum.Ayrıca yabancı firmaların gözlerine batmamak için siteye yabancı ip girişlerini dahi kapatıyorlar . Tasarıma gelince çok ama çok basit kaçmış.

    Biz illegal yabancı dizi yayını yapıyoruz bunlarda tasarımımızı çalmış diye gidip şikayette bulunmak çok ama çok saçma olur diye düşünüyorum.
  • 26-10-2012, 19:39:22
    #14
    The-ExTaCy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo adresi özel mesaj ile gönderildi.

    Tasarımı özellikle dizimagtakinin aynısı yapmadım çok çakma olurdu diye biraz özgünleştirmeye çalıştım. Eğer eksiklerini hatalarını söylerseniz düzeltebilirim.
    Hocam o zaman adını neden dizimag koydunuz ?
  • 30-10-2012, 08:30:47
    #15
    CyberScorpioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olayı abartmayın tamam dizimag candır fakat yayınladıkları dizilerin hiç birinin telif haklarını satın aldıklarını düşünmüyorum.Ayrıca yabancı firmaların gözlerine batmamak için siteye yabancı ip girişlerini dahi kapatıyorlar . Tasarıma gelince çok ama çok basit kaçmış.

    Biz illegal yabancı dizi yayını yapıyoruz bunlarda tasarımımızı çalmış diye gidip şikayette bulunmak çok ama çok saçma olur diye düşünüyorum.
    Senin milyarlar verip de tasarımını yaptığın sitenin aynısını birisi klonlayıp da satsın bakalım o zaman aynı görüşler içerisinde oluyormusun?
  • 30-10-2012, 15:44:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    saçma oyle bişeye vakit harcamanın sebebi nedir ki
  • 13-11-2012, 23:12:05
    #17
    burak.atalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin milyarlar verip de tasarımını yaptığın sitenin aynısını birisi klonlayıp da satsın bakalım o zaman aynı görüşler içerisinde oluyormusun?
    Milyarlarca lira verip bir xyz script kodlattınız botlarına kadar ayarladınız sonrada o script dağıtıldı *****'e düştü.Ne diyeceksiniz şikayetinizde ?
  • 18-11-2012, 10:59:54
    #18
    luc
    Üyeliği durduruldu
    demo pm lütfen.