olayı abartmayın tamam dizimag candır

fakat yayınladıkları dizilerin hiç birinin telif haklarını satın aldıklarını düşünmüyorum.Ayrıca yabancı firmaların gözlerine batmamak için siteye yabancı ip girişlerini dahi kapatıyorlar

. Tasarıma gelince çok ama çok basit kaçmış.
Biz illegal yabancı dizi yayını yapıyoruz bunlarda tasarımımızı çalmış diye gidip şikayette bulunmak çok ama çok saçma olur diye düşünüyorum.
Senin milyarlar verip de tasarımını yaptığın sitenin aynısını birisi klonlayıp da satsın bakalım o zaman aynı görüşler içerisinde oluyormusun?