Dizimag.com sitesinin aynısının kopyalanıp satıldığından haberi varmı acaba?
Hatırladığım kadarıyla o sitenin tamamı bir şirkete yaptırılmıştı ve eminim o tasarım tescillidir.
olayı abartmayın tamam dizimag candır

fakat yayınladıkları dizilerin hiç birinin telif haklarını satın aldıklarını düşünmüyorum.Ayrıca yabancı firmaların gözlerine batmamak için siteye yabancı ip girişlerini dahi kapatıyorlar

. Tasarıma gelince çok ama çok basit kaçmış.
Biz illegal yabancı dizi yayını yapıyoruz bunlarda tasarımımızı çalmış diye gidip şikayette bulunmak çok ama çok saçma olur diye düşünüyorum.