burak.atalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin milyarlar verip de tasarımını yaptığın sitenin aynısını birisi klonlayıp da satsın bakalım o zaman aynı görüşler içerisinde oluyormusun?
Milyarlarca lira verip bir xyz script kodlattınız botlarına kadar ayarladınız sonrada o script dağıtıldı *****'e düştü.Ne diyeceksiniz şikayetinizde ?