• 01-10-2012, 16:14:58
    #1
    Merhabalar dizimag temasını sitenizde kullanmak istermisiniz?

    Dizimag V1 Premium Teması sadece 60 TL!

    Kurulum isterseniz +10 TL


    V1 kullanıcıları ilerideki tüm güncelleştirmelerden ücretsiz yararlanabileceklerdir.

    Tema özgünleştirilmiştir sadece giydirme yapılmamıştır.
    • 100% W3 Valid kodlama
    • Seoya uygun kodlama
    • Gerekli seo düzenlemeleri yapılmış
    • Temiz tasarım, temiz kodlama
    • Kullanıcı dostu kolay kullanım
    • Orjinalleştirilmiş görünüm
    • Reklam alanlarını tema panelinden kontrol edebilme
    • Wordpress son sürümüyle uyumlu
    • Her sezon için 4 farklı resim ekleyebilme seçeneği
    • Her sezon için farklı avatar ekleyebilme seçeneği


    ================================================== ========



    ================================================== ========


    **Domaine lisanslıdır. Domain değişikliği yapılmayacaktır.
    **V1 Kullanıcıları ilerideki tüm güncelleştirmelerden ücretsiz yararlanabilecekler.
    **Dizimag Premium teması mevcut bot sistemleri ile uyumludur.


    Ödeme Yolları: İş Bankası

    Ödeme yaptıktan sonra ÖM veya MSN aracılığıyla bana ulaşıp hangi saatte ödeme yaptığınızı ve lisans almak istediğiniz domaininizi yazınız.

    Ödemeye nickinizi not düşmenizi öneririm.

    Tema satışı yapıldıktan sonra para iadesi yapılmamaktadır.

    Hesap numarası ve demo adresi için ÖM atınız yada MSN üzerinden ulaşınız

    Her türlü soru ve önerileriniz için ulaşabilirsiniz.

    MSN: the-extacy[at]live.com


  • 01-10-2012, 16:22:31
    #2
    Kodlamaya geçmeden tasarımda bazı düzenlemeler yapsan iyi olur bence. Sonradan zor olur.
  • 01-10-2012, 16:26:01
    #3
    concorde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodlamaya geçmeden tasarımda bazı düzenlemeler yapsan iyi olur bence. Sonradan zor olur.
    Kodlaması yapılmıştır. Tasarım konusunda önerilerinizi söylerseniz düzenleyebilirim
  • 04-10-2012, 01:05:49
    #4
    demo adresi pm alabilirmiyim
  • 04-10-2012, 02:00:29
    #5
    Dizimag.com girip HTML 'yi kopyalasınız daha iyi bir tasarım elde edebilirdiniz.
  • 05-10-2012, 18:00:50
    #6
    Demo adresi özel mesaj ile gönderildi.

    Tasarımı özellikle dizimagtakinin aynısı yapmadım çok çakma olurdu diye biraz özgünleştirmeye çalıştım. Eğer eksiklerini hatalarını söylerseniz düzeltebilirim.
  • 05-10-2012, 18:09:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    demosunu pm alabilir miymi
  • 05-10-2012, 18:12:20
    #8
    The-ExTaCy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo adresi özel mesaj ile gönderildi.

    Tasarımı özellikle dizimagtakinin aynısı yapmadım çok çakma olurdu diye biraz özgünleştirmeye çalıştım. Eğer eksiklerini hatalarını söylerseniz düzeltebilirim.
    Biraz?

  • 07-10-2012, 15:26:59
    #9
    Demo adresi gönderildi.

    Drowlyt dediğim gibi eğer beğenmediğiniz kısımları söylerseniz düzenleme yapacağım.