concorde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kodlamaya geçmeden tasarımda bazı düzenlemeler yapsan iyi olur bence. Sonradan zor olur.
Kodlaması yapılmıştır. Tasarım konusunda önerilerinizi söylerseniz düzenleyebilirim