The-ExTaCy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demo adresi özel mesaj ile gönderildi.

Tasarımı özellikle dizimagtakinin aynısı yapmadım çok çakma olurdu diye biraz özgünleştirmeye çalıştım. Eğer eksiklerini hatalarını söylerseniz düzeltebilirim.
Hocam o zaman adını neden dizimag koydunuz ?