• 07-04-2016, 13:29:01
    #46
    ustatca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön siparişi verdim, beklemedeyim bakalım. Hayırlısı inşallah.
    Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın hocam.
  • 07-04-2016, 13:32:15
    #47
    Kredi kartı ile ödeme yapma imkanımız var mı acaba?
  • 07-04-2016, 13:37:28
    #48
    Tasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı ile ödeme yapma imkanımız var mı acaba?
    Merhabalar,

    Paypal aracılığı ile ödeme yapabilirsiniz.
  • 07-04-2016, 13:55:22
    #49
    adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Paypal aracılığı ile ödeme yapabilirsiniz.
    Ödemeyi az önce yaptım. Hepimiz için hayırlı işlere vesile olması dileğiyle, herkese iyi çalışmalar.
  • 07-04-2016, 14:02:58
    #50
    Tasaranadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi az önce yaptım. Hepimiz için hayırlı işlere vesile olması dileğiyle, herkese iyi çalışmalar.
    Amin hocam. Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.
  • 08-04-2016, 02:42:10
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar. Görüntü 10 numara olmuş. Elinize sağlık. Sormak istediğim 1-2 şey var.

    1- WPMEDYA logosunu silebilecek miyiz?
    2- Lisans vs sıkıntısı var mı? Domainime kurup, dilediğimde taşıyabilecek miyim. Ip değişince sıkıntı çıkacak mı?
    3- Lig fikstürünü bir yerden mi çekiyor yoksa manuel mi?
    4- Tasarım, programlamaya döküldüğünde farklılık gösterecek mi?

    Bu sorular soruldu mu ya da yeri burası mı bilmiyorum. Kaç senedir R10'a girmedimdi.
    Onun dışında aldım gitti sayıyorum şimdiden. 75 TL kurban olsun size, çok emek vermişsiniz. Kullanmasam da dursun İyi satışlar.
  • 08-04-2016, 02:49:57
    #52
    Xcrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Görüntü 10 numara olmuş. Elinize sağlık. Sormak istediğim 1-2 şey var.

    1- WPMEDYA logosunu silebilecek miyiz?
    2- Lisans vs sıkıntısı var mı? Domainime kurup, dilediğimde taşıyabilecek miyim. Ip değişince sıkıntı çıkacak mı?
    3- Lig fikstürünü bir yerden mi çekiyor yoksa manuel mi?
    4- Tasarım, programlamaya döküldüğünde farklılık gösterecek mi?

    Bu sorular soruldu mu ya da yeri burası mı bilmiyorum. Kaç senedir R10'a girmedimdi.
    Onun dışında aldım gitti sayıyorum şimdiden. 75 TL kurban olsun size, çok emek vermişsiniz. Kullanmasam da dursun İyi satışlar.
    Merhabalar,

    Öncelikle güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

    1 - Evet logoyu silebilirsiniz.
    2- Domaine lisanslama yapılmaktadır. Tek bir domainde kullanabileceksiniz.
    3 - TFF'nin sitesinden çekecek %99 ihtimalle.
    4 - Ufak tefek font tipleri gibi yerlerde biraz farklılık gösterebilir.
  • 08-04-2016, 02:53:30
    #53
    adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Öncelikle güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

    1 - Evet logoyu silebilirsiniz.
    2- Domaine lisanslama yapılmaktadır. Tek bir domainde kullanabileceksiniz.
    3 - TFF'nin sitesinden çekecek %99 ihtimalle.
    4 - Ufak tefek font tipleri gibi yerlerde biraz farklılık gösterebilir.
    Fontu değiştirtmem, zaten fonta çok fena tav oldum. Domainim yok, şimdilik domainsiz satın alabilirsiniz derseniz ben hakkımı kaybetmemek için sipariş geçicem.
  • 08-04-2016, 02:54:16
    #54
    Xcrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fontu değiştirtmem, zaten fonta çok fena tav oldum. Domainim yok, şimdilik domainsiz satın alabilirsiniz derseniz ben hakkımı kaybetmemek için sipariş geçicem.
    Merhabalar,

    Tabi ki siparişinizi verebilirsiniz. Domain hakkınızı sonrasında kullanmak için saklı tutabiliriz.