adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Öncelikle güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

1 - Evet logoyu silebilirsiniz.
2- Domaine lisanslama yapılmaktadır. Tek bir domainde kullanabileceksiniz.
3 - TFF'nin sitesinden çekecek %99 ihtimalle.
4 - Ufak tefek font tipleri gibi yerlerde biraz farklılık gösterebilir.
Fontu değiştirtmem, zaten fonta çok fena tav oldum. Domainim yok, şimdilik domainsiz satın alabilirsiniz derseniz ben hakkımı kaybetmemek için sipariş geçicem.