Xcrea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fontu değiştirtmem, zaten fonta çok fena tav oldum. Domainim yok, şimdilik domainsiz satın alabilirsiniz derseniz ben hakkımı kaybetmemek için sipariş geçicem.
Merhabalar,

Tabi ki siparişinizi verebilirsiniz. Domain hakkınızı sonrasında kullanmak için saklı tutabiliriz.