Merhabalar. Görüntü 10 numara olmuş. Elinize sağlık. Sormak istediğim 1-2 şey var.
1- WPMEDYA logosunu silebilecek miyiz?
2- Lisans vs sıkıntısı var mı? Domainime kurup, dilediğimde taşıyabilecek miyim. Ip değişince sıkıntı çıkacak mı?
3- Lig fikstürünü bir yerden mi çekiyor yoksa manuel mi?
4- Tasarım, programlamaya döküldüğünde farklılık gösterecek mi?
Bu sorular soruldu mu ya da yeri burası mı bilmiyorum. Kaç senedir R10'a girmedimdi.
Onun dışında aldım gitti sayıyorum şimdiden. 75 TL kurban olsun size, çok emek vermişsiniz. Kullanmasam da dursun

İyi satışlar.
Merhabalar,
Öncelikle güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.
1 - Evet logoyu silebilirsiniz.
2- Domaine lisanslama yapılmaktadır. Tek bir domainde kullanabileceksiniz.
3 - TFF'nin sitesinden çekecek %99 ihtimalle.
4 - Ufak tefek font tipleri gibi yerlerde biraz farklılık gösterebilir.