• 04-04-2016, 15:42:30
    #28
    RespectedArtisT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet ön sipariş verildi. Yakup Bey ilgi ve âlakanız için teşekkür ederim. Çok güzel tema çıkaracağınıza inanıyorum. İyi çalışmalar diliyorum.
    Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Hayırlı olsun.

    TacerWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harika. video ve galeri detay saylarına adsense uyumlu reklam alanları eklemeyi unutmayınız
    Çok teşekkürler. Uyarılarınızı dikkate alacağız.
  • 04-04-2016, 23:09:42
    #29
    Askerdeyken bu temanın v1 versiyonunu almıştım ve çok memnun kalmıştım v2 için sabırsızlıkla bekliyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 05-04-2016, 01:32:09
    #30
    enisku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerdeyken bu temanın v1 versiyonunu almıştım ve çok memnun kalmıştım v2 için sabırsızlıkla bekliyorum.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Teşekkürler hocam.

    Ufak bir not düşeyim. Temamızın ön satışı sınırlı olcaktır. Düşündüğümüz kota 30'dur ve hızla erimektedir.

    Almayı düşünen arkadaşlar destek.wpmedya.com adresine üye olarak sipariş verebileceklerini yeniden hatırlatıyorum.
  • 05-04-2016, 10:52:16
    #31
    Hocam benim mevcut üyeliğim ve 3 adet alan adı için lisansım var yinede ön sipariş vermem gereklimi yoksa uygun fiyattan update yapabiliyormuyum?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 05-04-2016, 12:21:30
    #32
    enisku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim mevcut üyeliğim ve 3 adet alan adı için lisansım var yinede ön sipariş vermem gereklimi yoksa uygun fiyattan update yapabiliyormuyum?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Merhabalar,

    Mevcut Haber v1 teması kullanıcılarımız için de ayrı bir indirimimiz söz konusu. Temayı ön satış sürecinde sipariş eden Haber v1 teması kullanıcılarımız 50 TL ödeyerek temaya sahip olabilirler.
  • 05-04-2016, 13:49:59
    #33
    V1 versiyonuna sahibim fakat panelimden sipariş vermeyi denediğimde 75 TL fiyat çıkıyor karşıma. 50 TL ye nasıl sipariş verebilirim?
  • 05-04-2016, 15:06:18
    #34
    engineer1984 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V1 versiyonuna sahibim fakat panelimden sipariş vermeyi denediğimde 75 TL fiyat çıkıyor karşıma. 50 TL ye nasıl sipariş verebilirim?
    Merhabalar,

    Fiyat uyarısını dikkate almayınız. 50 TL ödemenizi belirtilen herhangi bir banka hesabına yapmanız yeterlidir.

    Paypal üzerinden ödeme yapacaksanız PM üzerinden size ödeme bilgilerini verebilirim.
  • 05-04-2016, 15:09:33
    #35
    v1 sürümünü kullanıyoruz gayet memnunuz. v2'yi bekliyoruz. hayırlı satışlar.
  • 05-04-2016, 15:11:45
    #36
    tolgajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v1 sürümünü kullanıyoruz gayet memnunuz. v2'yi bekliyoruz. hayırlı satışlar.
    Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Kampanyadan faydalanmak isterseniz sipariş verebilir ve uygun fiyata v1 lisansınızı v2 lisansına yükseltebilirsiniz.