• 11-04-2016, 12:18:24
    #64
    Özel mesaj gönderdim, hayırlı satışlar.
  • 11-04-2016, 13:03:05
    #65
    hidayetd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek özellikler geliştirebilir aslında
    Ön satış sürecinde olduğumuz için bazı özellikleri genel satışta belirtme kararı aldık. O yüzden sadece yüzeysel özellikler belirtildi.

    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj gönderdim, hayırlı satışlar.
    Gerekli dönüş sağlanmıştır. Teşekkür ederim.

    Ön satışımız tüm hızıyla devam etmektedir. Sipariş vermek isteyenler destek.wpmedya.com adresine üye olarak sipariş verebilirler.
  • 11-04-2016, 19:48:58
    #66
    Merhaba ,

    Daha önceden v1.2 temanızı satın almıştım.Az önce 50 TL yükseltme ücretini eft yapmak istedim.Ancak giriş yaptığım sayfanın hiçbir yerinde isim soyisim bilginizi bulamadım.Haliyle eft yapamıyorum.Rica etsem bilgilerinizi alabilir miyim ???
  • 11-04-2016, 20:13:41
    #67
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba ,

    Daha önceden v1.2 temanızı satın almıştım.Az önce 50 TL yükseltme ücretini eft yapmak istedim.Ancak giriş yaptığım sayfanın hiçbir yerinde isim soyisim bilginizi bulamadım.Haliyle eft yapamıyorum.Rica etsem bilgilerinizi alabilir miyim ???
    Merhaba,

    Geri dönüş sağlanmıştır.
  • 11-04-2016, 21:05:52
    #68
    Tema satın alınmıştır sabırsızlıkla beklemedeyim
  • 12-04-2016, 14:36:39
    #69
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema satın alınmıştır sabırsızlıkla beklemedeyim
    Hayırlı olsun Adem Bey. İyi günlerde kullanın.

    Satışımız devam etmektedir. %50 indirimli olarak temayı almak için destek.wpmedya.com adresine üye olarak ön sipariş verebilirsiniz.
  • 12-04-2016, 15:04:25
    #70
    adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle








    Ön sipariş verildi, sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 12-04-2016, 16:38:05
    #71
    ön sipariş aşamasında değilde daha sonra domain belirtsek olmuyor mu? lisans taşıma olmalı diye düşünüyorum. en azından makul bir ücret karşılığında da olabilir.
  • 12-04-2016, 16:58:38
    #72
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön sipariş verildi, sabırsızlıkla bekliyorum.
    Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın hocam.

    CoolKuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ön sipariş aşamasında değilde daha sonra domain belirtsek olmuyor mu? lisans taşıma olmalı diye düşünüyorum. en azından makul bir ücret karşılığında da olabilir.
    Tabi ki yapabilirsiniz. Durumu şöyle izzah edeyim. Sipariş veren bazı müşterilerimiz ödemelerini yapıp domainlerini belirtmiyorlar. Lisans dağıtım aşamasında domainlerini belirtip alımlarını yapıyorlar. Sizde aynı durumu yapabilirsiniz.