Ön sipariş verildi, sabırsızlıkla bekliyorum.
Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın hocam.
ön sipariş aşamasında değilde daha sonra domain belirtsek olmuyor mu? lisans taşıma olmalı diye düşünüyorum. en azından makul bir ücret karşılığında da olabilir.
Tabi ki yapabilirsiniz. Durumu şöyle izzah edeyim. Sipariş veren bazı müşterilerimiz ödemelerini yapıp domainlerini belirtmiyorlar. Lisans dağıtım aşamasında domainlerini belirtip alımlarını yapıyorlar. Sizde aynı durumu yapabilirsiniz.