Merhaba ,

Daha önceden v1.2 temanızı satın almıştım.Az önce 50 TL yükseltme ücretini eft yapmak istedim.Ancak giriş yaptığım sayfanın hiçbir yerinde isim soyisim bilginizi bulamadım.Haliyle eft yapamıyorum.Rica etsem bilgilerinizi alabilir miyim ???