tolgajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v1 sürümünü kullanıyoruz gayet memnunuz. v2'yi bekliyoruz. hayırlı satışlar.
Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Kampanyadan faydalanmak isterseniz sipariş verebilir ve uygun fiyata v1 lisansınızı v2 lisansına yükseltebilirsiniz.