enisku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerdeyken bu temanın v1 versiyonunu almıştım ve çok memnun kalmıştım v2 için sabırsızlıkla bekliyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkürler hocam.

Ufak bir not düşeyim. Temamızın ön satışı sınırlı olcaktır. Düşündüğümüz kota 30'dur ve hızla erimektedir.

Almayı düşünen arkadaşlar destek.wpmedya.com adresine üye olarak sipariş verebileceklerini yeniden hatırlatıyorum.