• 11-03-2016, 14:50:14
    #28
    farukyurtseven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hocam

    Sorunu belirttikten birkaç saat sonra burada konu açmanız mantıksız biz normal zamanda da çalışan insanlar olduğumuzdan günün her saati online olup destek vermemiz biraz zor ayrıca sorununuzu bize belirttikten sonra biz sorununuzu çözmek için siteniz ile ilgilenirken skype üzerinden o sorun çözüldü dediniz dediniz isterseniz screen shot atabilirim.

    Biz sizin istediğiniz düzenlemeleri zaten yapacakken normalde temada bulunmayan bir şey istediğinizde ek olarak hiç bir ücret talep etmeden bizim sorunumuz olmamasına rağmen size destek vermeyi kabul ettik siz temanın görünümü ve kodları ile kendiniz oynayıp bazı şeyleri düzenlemeye kalkmışsınız bu durumda tema zaten garanti dışı kalıyor biz buna rağmen size destek vermeye çalıştığımız halde desteğimizden şikayetçi oluyorsunuz.

    Açık kısmına gelince biz şuana kadar yaptığımız temalarda güvenlik düzeyini en üst seviyede tutmayı hedefledik ve böyle bir sorun ile hiç karşılaşmadık herhangi bir sorun oluşmaması için bu kadar Fonksiyonel bir temada bile eklenti kullanmıyoruz Wordpress Sürümünüz güncel olmaya bilir daha önce yüklediğiniz bir temadan Sunucunuza bir virüs bulaşmış olabilir açık Portlarınız üzerinden tarama yapılarak bilgileriniz ele geçirilmiş olabilir ve bunun gibi daha bir çok ihtimal olabilir bu kadar çok ihtimal varken neye dayanarak temada güvenlik açığı olduğunu ima ediyorsunuz bir kanıtınız varsa bize bildirin bizde öyle bir açık var ise kapatalım başka insanlarda sizin yaşadığınız sorunu yaşamasın ama bir kanıtınız yok ise böyle bir şeyi söylemeniz yanlış bir durum , başka bir sorununuz var ise skype üzerinden size nasıl yardımcı olabileceğimizi bildirin.
    1.Paragrafa Cevap : Bir kaç saatten kastınız bir kaç gün olabilir mi?Evet düzeldi dedik çünkü sizin eklemiş olduğunuz veri üzerinden kontrol edince düzgün olduğunu gördük ve size yazdığımız mesajda paragraflı açıklamalarda devamını oku bölümünde problem olduğunu size belirttik.İsterseniz biz de size foto gönderebiliriz.

    2.Paragrafa Cevap : Düzenlemeleri bir haftada yapmadınız.Tema da bulunan problemi biz kendimiz çözdük garanti dışı kalıyor dediğiniz temada "A" harfine tıklayınca B harfinde olan dizilerde yer alıyorsa ve ben bunun çözümünü sizden beklerken sizin yerinize ben yapıyorsam kusura bakmayın bu sizin ayıbınız olur.Sql sorgusunu eksik yazmışsınız isterseniz size çalışan bölümü verebilirim.Ayrıca düzenlemeleri biz yapacaktık demeniz çok saçma çünkü üzerinden 1 haftadan fazla zaman geçti.Ayrıca sizin çalışıyor olmanız bizim sorunumuz değil.Bizde çalışıyoruz ve birşeyler satıyoruz müşteri aradığı zaman biz çalışıyoruz şuan bakamayız demiyoruz.

    3.Paragrafa Cevap : temalisans.php dosyasına kocaman satılar dolusu kod yazıp 4 yere arşiv.zip diye tüm sistemi temada dahil olmak üzere almış vatandaş.Ben size sisteminizde açık var düzeltin diyorum siz bana sizden kaynaklı diyorsunuz. Dostum tema senin benim değil.Ben parasını vermişim almışım eleman wareze koyar olan emeğine olur yani bana olmaz sen mevzuyu yanlış anladın galiba. İstersen sana vatandaşın düzenlediği temalisans.php dosyasını göndereyim kendin incele. Ayrıca skype üzerinden biz size yazalı çok oluyor siz ulaşmıyorsunuz bize, biz size değil.Arada bakarsanız skype a ulaşma çabası içinde olduğumuzu görürsünüz hatta cep telefonunuzdan da ulaşmaya çalıştık. Yani skype dan ulaşın demeyin boşuna.

    Son olarak buraya yazana kadar bize cevap dahi vermiyordunuz tüm konuşmaları tek tek fotosunu atabilirim tarihlerde dahil olmak üzere. Kendinizi savunabilirsiniz hak veriyorum ama bizi suçlamanıza şaşırıyorum ben aldığım hizmetten memnun değilim ve bunun sebebi sizsiniz. Yani kendinizde hata arayacağınıza burada savunmaya geçip tüm suçu bize atmanıza çok şaşırdım.
  • 13-03-2016, 14:55:51
    #29
    Üyeliği durduruldu
    HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.Paragrafa Cevap : Bir kaç saatten kastınız bir kaç gün olabilir mi?Evet düzeldi dedik çünkü sizin eklemiş olduğunuz veri üzerinden kontrol edince düzgün olduğunu gördük ve size yazdığımız mesajda paragraflı açıklamalarda devamını oku bölümünde problem olduğunu size belirttik.İsterseniz biz de size foto gönderebiliriz.

    2.Paragrafa Cevap : Düzenlemeleri bir haftada yapmadınız.Tema da bulunan problemi biz kendimiz çözdük garanti dışı kalıyor dediğiniz temada "A" harfine tıklayınca B harfinde olan dizilerde yer alıyorsa ve ben bunun çözümünü sizden beklerken sizin yerinize ben yapıyorsam kusura bakmayın bu sizin ayıbınız olur.Sql sorgusunu eksik yazmışsınız isterseniz size çalışan bölümü verebilirim.Ayrıca düzenlemeleri biz yapacaktık demeniz çok saçma çünkü üzerinden 1 haftadan fazla zaman geçti.Ayrıca sizin çalışıyor olmanız bizim sorunumuz değil.Bizde çalışıyoruz ve birşeyler satıyoruz müşteri aradığı zaman biz çalışıyoruz şuan bakamayız demiyoruz.

    3.Paragrafa Cevap : temalisans.php dosyasına kocaman satılar dolusu kod yazıp 4 yere arşiv.zip diye tüm sistemi temada dahil olmak üzere almış vatandaş.Ben size sisteminizde açık var düzeltin diyorum siz bana sizden kaynaklı diyorsunuz. Dostum tema senin benim değil.Ben parasını vermişim almışım eleman wareze koyar olan emeğine olur yani bana olmaz sen mevzuyu yanlış anladın galiba. İstersen sana vatandaşın düzenlediği temalisans.php dosyasını göndereyim kendin incele. Ayrıca skype üzerinden biz size yazalı çok oluyor siz ulaşmıyorsunuz bize, biz size değil.Arada bakarsanız skype a ulaşma çabası içinde olduğumuzu görürsünüz hatta cep telefonunuzdan da ulaşmaya çalıştık. Yani skype dan ulaşın demeyin boşuna.

    Son olarak buraya yazana kadar bize cevap dahi vermiyordunuz tüm konuşmaları tek tek fotosunu atabilirim tarihlerde dahil olmak üzere. Kendinizi savunabilirsiniz hak veriyorum ama bizi suçlamanıza şaşırıyorum ben aldığım hizmetten memnun değilim ve bunun sebebi sizsiniz. Yani kendinizde hata arayacağınıza burada savunmaya geçip tüm suçu bize atmanıza çok şaşırdım.


    1 - Bakın sizin hata var dediğiniz devamını oku bölümü metin belirli bir uzunluğu geçtiği zaman kısaltma işlemi yaparak devamını oku butonunu gösteriyor. Siz belirlenen uzunluğu geçmeyen bir metin yazdığınızda devamını oku butonu gözükmüyorsa bu sizin gözünüzde hata olabilir fakat kod olması gerektiği gibi çalışıyor bunu size zaten gösterdik uzun bir metin ekleyerek. Ayrıca destek talebinde bulunan bir tek siz değilsiniz bu temayı alan insanların içerisinde daha önce hiç wordpress kullanmamış ilk defa site açan insanlarda var destek talepleri belirli bir sıraya konarak halledilir.

    2 - Eksik yazmışsınız dediğiniz kısım temada bulunmayan ek bir özellik içeriyor. Temada bulunmayan özelliklerin sonradan eklenmesi ek ücret gerektirir.A harfine tıklayınca B harfinde olan dizilerin listelenmesi konusuna gelirsek , eğer bir harfe hiç dizi eklenmemiş ise o alanda var olan dizilerden gösteriliyor ,bu zaten pek olası bir durum değil çünkü tema varsayılan olarak zaten a'dan z'ye dizi eklenmiş bir şekilde geliyor. Yinede bir harfte hiç dizi olmaz ise kullanıcıya dizi bulunmuyor gibi bir ibare göstermektense onu başka dizilere sevk edebilmek adına böyle bir davranışta bulunduk bu bir eksiklik değil aslında farklı bir bakış açısı olarak nitelendirilmelidir , size bu durumu belirtmiştik zaten o bölüme rakam ile başlayan dizileri eklemek için # işareti koymamızı istediğinizde bunuda yapmayı kabul ettik fakat dediğim gibi sitenize düzenleme için girdiğimizde siz zaten bu bölümüne kendiniz düzenlediğinizi söylediniz.

    3 - temalisans.php dosyası 3 satırdan oluşuyor 1. ve 3. satır zaten php tagları 2. satırdada lisans kodunuzun bulunduğu değişken yer alıyor.
    Sisteminize sızıldığını söylemiştiniz belli ki sızan kişiler bazı dosyalarınıza zararlı eklemelerde bulunmuşlar ayrıca tema dosyalarını paket haline getirdim ve sadece domaine özel tahsis edilen lisans kodunu değiştirerek kurulum yapıyorum yani bu temayı satın alan herkesin dosyaları aynı, bu sorundan muzdarip olan tek kişi siz iseniz demek ki sorun bizden kaynaklanmıyor.Güvenlik konusunda ufacık bir bilgisi olan herkes bilir ki bir siteye sızmanın tek yolu temada bulunan açıklar değildir, tema üzerinde herhangi bir açık bulunsaydı bu sorunu yaşayan tek kişi siz olmazdınız. Şunuda eklemek isterim ki tema gerekli Güvenlik testlerinden geçtikten sonra piyasaya sürülmüştür.

    Son olarak biz sizi suçlamıyoruz yanlızca kendimizi savunuyoruz kul'un elinin değdiği herşeyde bir hata bir kusur olabilir bugün microsoft gibi büyük ölçekli bir firma bile hatalar yaparken bizimde elbette hatalarımız olacaktır, hatamız olduğunda mutlaka bunu düzeltiriz fakat hatamız olmayan konularda suçu bize yıkmanız gerçekten hiç hoş değil.
  • 14-03-2016, 21:02:58
    #30
    Hoca ben nasil lisanslama yaptin bilmem acikcasi umrumda da degil. O sitenin bulundugu sistemde sadece bir sitemiz yok ve sadece bu sistemde var bu olay ve eklentiler ile alakali olsa emin olun kendini belli ederdi ve yine söylüyorum giderse sizin temaniz gider oraya kadar alan kişi lisans olayinida çözer dediginiz gibi microsoft lisanslari kiriliyorsa sizin ki de kirilir.
  • 15-03-2016, 22:29:57
    #31
    Üyeliği durduruldu
    1 adet tema alındı kurulumu hızlı bır sekılde gerceklestırdı arkadas saolsun her konuda yardımcı oluyor
  • 21-03-2016, 11:36:14
    #32
    Arkadaşa 11 Marttan bu yana kadar skype üzerinden yazıyoruz fotolar mevcuttur istenildiği taktirde koyarız buraya. Destekleri çok kötü hiç bir desteğe cevap vermiyorlar. Söyleyince garanti dışı kalır diyorlar kendi mevcut temalarında olan eksikliği biz gideriyoruz yetmiyor güncelleme istediğimiz taktirde bu bir sorun oluyor. ona dahi cevap vermiyorlar kimse kusura bakmasın verdiğimiz ücretin hiç karşılığını göremiyoruz temanın görüntüsü güzel ama desteği hiç güzel değil. ben memnun kalmadım arkadaşlardan. burada çok kişi ile alışverişim oldu, gerçekten verdiğim ücretin fazlasıyla destekte aldım memnun da kaldım ama bu arkadaşlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. yani bir laf vardır mazeret hani bilmem ne gibidir herkeste bulunur arkadaşların hep bir mazereti var hep haklılar. ama unuttukları bir şey var müşteri memnuniyeti. ben arkadaşları cidden tavsiye edemeyeceğim. söyleyeceklerim bu kadar.
  • 22-03-2016, 16:48:47
    #33
    Arkadaşa yazıyoruz yazıyoruz yazıyoruz ve arkadaş ücreti alıyor fakat beyfendi buraya kötü yorum yaptığımız için bize bozuk atıyor ve destek vermeyi kabul etmiyor.Çocuklar ile çalışmışız bunu da öğrendik. Hiç düşünmüyor sorunların kendilerinden kaynaklandığını veremediği destek için bize böyle söylüyorlar demiyorlar tam tersi bize destek vermemeyi yeğliyorlar. Aşağıda da skype dan bir foto ben artık başka bir şey demiyorum sistemleri hata veriyor. gerçekten lanet olsun ve o sistemin ücretini helal etmiyorum ben. o kadar insanla çalıştım bu forumdan inanın ilk defa çocuklar denk geldi pişmanım tavsiye etmiyorum.

    [img=http://s13.postimg.org/jrknjvuwz/sorun.jpg]

    foto herşeyi gösteriyor.
  • 29-03-2016, 17:57:36
    #34
    tema sayısız sorun ve hiç destek yok nedeni ise kodlama ve tasarım işi 2kişi tarafından yapılması kodlayan kişi ise ortalıkta olmaması herkesi madur ediyorlar kendisine kaç gündür ulaşamıyorum bende
  • 30-03-2016, 09:31:08
    #35
    Arkadaşlara verdiğim ücret helal olmasın gerçekten söylüyorum sayelerinde farklı bir tema almak zorunda kaldım ve giren bana oldu. hata dolu söyleyince suçlu oluyoruz ve destek sıfırın altında eksilerde ben helal etmiyorum hakkımı ve tavsiyem bulaşmayın bu arkadaşlara
  • 06-04-2016, 11:39:47
    #36
    arkadaş senin tüm testlerini yapıp güvenliğine garanti verdiğin tema wareze düşmüş sana özelden mesajda atayım şimdi reklam olmasın biz inatla bildirdik sana inatla söyledik sen inanmadın warezden toplarsın temanı artık kısaca 150 tl etmez artık bu tema 15 tl eder o da emek için