Arkadaşa yazıyoruz yazıyoruz yazıyoruz ve arkadaş ücreti alıyor fakat beyfendi buraya kötü yorum yaptığımız için bize bozuk atıyor ve destek vermeyi kabul etmiyor.Çocuklar ile çalışmışız bunu da öğrendik. Hiç düşünmüyor sorunların kendilerinden kaynaklandığını veremediği destek için bize böyle söylüyorlar demiyorlar tam tersi bize destek vermemeyi yeğliyorlar. Aşağıda da skype dan bir foto ben artık başka bir şey demiyorum sistemleri hata veriyor. gerçekten lanet olsun ve o sistemin ücretini helal etmiyorum ben. o kadar insanla çalıştım bu forumdan inanın ilk defa çocuklar denk geldi pişmanım tavsiye etmiyorum.
[img=http://s13.postimg.org/jrknjvuwz/sorun.jpg]
foto herşeyi gösteriyor.