Arkadaşa 11 Marttan bu yana kadar skype üzerinden yazıyoruz fotolar mevcuttur istenildiği taktirde koyarız buraya. Destekleri çok kötü hiç bir desteğe cevap vermiyorlar. Söyleyince garanti dışı kalır diyorlar kendi mevcut temalarında olan eksikliği biz gideriyoruz yetmiyor güncelleme istediğimiz taktirde bu bir sorun oluyor. ona dahi cevap vermiyorlar kimse kusura bakmasın verdiğimiz ücretin hiç karşılığını göremiyoruz temanın görüntüsü güzel ama desteği hiç güzel değil. ben memnun kalmadım arkadaşlardan. burada çok kişi ile alışverişim oldu, gerçekten verdiğim ücretin fazlasıyla destekte aldım memnun da kaldım ama bu arkadaşlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. yani bir laf vardır mazeret hani bilmem ne gibidir herkeste bulunur arkadaşların hep bir mazereti var hep haklılar. ama unuttukları bir şey var müşteri memnuniyeti. ben arkadaşları cidden tavsiye edemeyeceğim. söyleyeceklerim bu kadar.