• 09-03-2016, 01:23:14
    #19
    Temayi almayi dusunuyorum, dizinin bolumunde calan soundtrackler icin bir bolum yaparsaniz cok ayri bir ozellik olur.
  • 09-03-2016, 06:21:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    tema güzel ama çalışma şartları ve maaş lara bakınca biraz pahalı 150 edermi eder ama bizim bütceyi aşıyor iyi satışlar
  • 10-03-2016, 00:02:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    CyberCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayi almayi dusunuyorum, dizinin bolumunde calan soundtrackler icin bir bolum yaparsaniz cok ayri bir ozellik olur.
    Güncelleme ile eklenebilir yakında hocam görüşleriniz için teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:02:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:08 --

    oAkbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema güzel ama çalışma şartları ve maaş lara bakınca biraz pahalı 150 edermi eder ama bizim bütceyi aşıyor iyi satışlar
    Görüşleriniz için teşekkürler hocam üzerinde çalıştığımız zamanı hesaplayıp ona göre aynı özelliklere sahip diğer temalara göre en uygun fiyatı çıkartmaya çalıştık .
  • 10-03-2016, 00:14:32
    #22
    tema gayet güzel. öğrenciye indirim var mı hocam
  • 10-03-2016, 01:39:14
    #23
    Hitlenme olduğunda full cache gibi önlemler vs düşünüyormusunuz...
  • 10-03-2016, 13:25:53
    #24
    Tema güzel ama destek cok kotu cokkk yavaş ve temada problemler var günlerdir soylememize rağmen hala duzelecek insallah
  • 10-03-2016, 17:05:18
    #25
    Temanın tema lisans bölümünde veya başka bir yerinde bir açık mevcut. Bugün tüm siteyi bilmediğim birisi indirdi dosyaları. Ayrıca arkadaşlara sorunları belirtmemize rağmen keyifleri geldiği zaman ilgileniyorlar. Yani destekleri çok yavaş. Burada belirttikleri gibi destekleri hızlı değil. Aldığımıza alacağımıza bin pişman olduk açıkçası
  • 10-03-2016, 19:03:16
    #26
    Üyeliği durduruldu
    HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema güzel ama destek cok kotu cokkk yavaş ve temada problemler var günlerdir soylememize rağmen hala duzelecek insallah
    HoLyDreaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın tema lisans bölümünde veya başka bir yerinde bir açık mevcut. Bugün tüm siteyi bilmediğim birisi indirdi dosyaları. Ayrıca arkadaşlara sorunları belirtmemize rağmen keyifleri geldiği zaman ilgileniyorlar. Yani destekleri çok yavaş. Burada belirttikleri gibi destekleri hızlı değil. Aldığımıza alacağımıza bin pişman olduk açıkçası
    Merhaba Hocam

    Sorunu belirttikten birkaç saat sonra burada konu açmanız mantıksız biz normal zamanda da çalışan insanlar olduğumuzdan günün her saati online olup destek vermemiz biraz zor ayrıca sorununuzu bize belirttikten sonra biz sorununuzu çözmek için siteniz ile ilgilenirken skype üzerinden o sorun çözüldü dediniz dediniz isterseniz screen shot atabilirim.

    Biz sizin istediğiniz düzenlemeleri zaten yapacakken normalde temada bulunmayan bir şey istediğinizde ek olarak hiç bir ücret talep etmeden bizim sorunumuz olmamasına rağmen size destek vermeyi kabul ettik siz temanın görünümü ve kodları ile kendiniz oynayıp bazı şeyleri düzenlemeye kalkmışsınız bu durumda tema zaten garanti dışı kalıyor biz buna rağmen size destek vermeye çalıştığımız halde desteğimizden şikayetçi oluyorsunuz.

    Açık kısmına gelince biz şuana kadar yaptığımız temalarda güvenlik düzeyini en üst seviyede tutmayı hedefledik ve böyle bir sorun ile hiç karşılaşmadık herhangi bir sorun oluşmaması için bu kadar Fonksiyonel bir temada bile eklenti kullanmıyoruz Wordpress Sürümünüz güncel olmaya bilir daha önce yüklediğiniz bir temadan Sunucunuza bir virüs bulaşmış olabilir açık Portlarınız üzerinden tarama yapılarak bilgileriniz ele geçirilmiş olabilir ve bunun gibi daha bir çok ihtimal olabilir bu kadar çok ihtimal varken neye dayanarak temada güvenlik açığı olduğunu ima ediyorsunuz bir kanıtınız varsa bize bildirin bizde öyle bir açık var ise kapatalım başka insanlarda sizin yaşadığınız sorunu yaşamasın ama bir kanıtınız yok ise böyle bir şeyi söylemeniz yanlış bir durum , başka bir sorununuz var ise skype üzerinden size nasıl yardımcı olabileceğimizi bildirin.
  • 11-03-2016, 14:17:50
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ben de bu temayı aldım.Ufak tefek sıkıntılar oldu.Zaten olmaması mümkün değil.Kullanılacak, aksaklıklar çıktığı zaman güncellenecek ve ideal hale getirilecektir.Biz kullananlar bunları dile getireceğiz ki, bu arkadaşlar da düzeltecekler.Hepimizin özel işi var, 7/24 vaktimizi buna ayıramayız.Toleranslı olmamız gerekir.Ben gördüğüm aksaklıkları bildirdim, sağ olsunlar hallettiler.Kendilerini yolda görsem tanımam, bu temayı aldığım için de bunları söylemiyorum,aldığım bir sürü tema var, kenarda duruyor ama bu arkadaşların bu kadar gömülmelerine de gönlüm razı olmaz.Hataları önce kendimizde ararsak, özellikle güvenlik açığı ile ilgili söylüyorum,sanırım çözüme ulaşmak daha kolay olur.
    Bana göre kullanımı kolay, eklentisiz bir tema.Bende bir başka dizi teması daha var, 28 eklenti ile çalışıyor.Aldım, pişman oldum ve kenara koydum.Lütfen biraz insaflı olalım.