Ben de bu temayı aldım.Ufak tefek sıkıntılar oldu.Zaten olmaması mümkün değil.Kullanılacak, aksaklıklar çıktığı zaman güncellenecek ve ideal hale getirilecektir.Biz kullananlar bunları dile getireceğiz ki, bu arkadaşlar da düzeltecekler.Hepimizin özel işi var, 7/24 vaktimizi buna ayıramayız.Toleranslı olmamız gerekir.Ben gördüğüm aksaklıkları bildirdim, sağ olsunlar hallettiler.Kendilerini yolda görsem tanımam, bu temayı aldığım için de bunları söylemiyorum,aldığım bir sürü tema var, kenarda duruyor ama bu arkadaşların bu kadar gömülmelerine de gönlüm razı olmaz.Hataları önce kendimizde ararsak, özellikle güvenlik açığı ile ilgili söylüyorum,sanırım çözüme ulaşmak daha kolay olur.
Bana göre kullanımı kolay, eklentisiz bir tema.Bende bir başka dizi teması daha var, 28 eklenti ile çalışıyor.Aldım, pişman oldum ve kenara koydum.Lütfen biraz insaflı olalım.