olarak kaç tane lisanslı forum kurabiliriz bazı arkadaşlar kuruyorlar vbulletine mail atıyormuşsun izin veriyormuş diye duydum var mı öyle bişey
Bir vb lisansını kaç kişi kullanabilir
30
●1.910
- 08-06-2006, 11:03:52parasını verirsen destek verirler. bende kullanıyorum uzun zamandır vbulletin hiç bir problem yok. dünyanın en iyi forumunu kötülemeyinsanalhane adlı üyeden alıntı: